Mina sidor

Strular det med registreringen? Här har vi samlat de vanligaste frågorna om Mina sidor.

Går det inte att registrera ett konto?

Har ditt bekräftelsemejl hamnat i skräpposten? Har du skrivit in rätt e-postadress? Ibland kan det följa med något oönskat tecken av bara farten. Det kan också bli problem om du kopierar in adressen i stället för att skriva in den.

Byte av epostadress och användarnamn

Önskar du byta e-postadress eller användarnamn på Mina sidor? Då kan du göra detta genom att skicka ett mejl till kundservice@sormlandstrafiken.se så får du den hjälp du behöver. 

Kan du inte genomföra ett köp på Mina sidor?

Sörmlandstrafikens leverantör för pengatransaktioner ligger utanför Sverige, därför måste ditt kort måste vara ”öppet” för köp utomlands. Denna funktion hittar du i din internetbank. Ofta gäller öppningen en begränsad tid, t.ex. 60 minuter, sedan stängs kortet automatiskt för utlandsköp, men villkoren kan skifta beroende på vilken bank du har.