Mina sidor

Strular det med registreringen? Här har vi samlat de vanligaste frågorna om Mina sidor.

Går det inte att registrera ett konto?

Har ditt bekräftelsemejl hamnat i skräpposten? Har du skrivit in rätt e-postadress? Ibland kan det följa med något oönskat tecken av bara farten. Det kan också bli problem om du kopierar in adressen i stället för att skriva in den. Har du ett konto från Microsoft (Hotmail, Live eller Outlook) kan bekräftelsemejlet fastna. Då behöver du göra adressen noreply@sormlandbiljett.se betrodd för att det ska komma fram.

 

Byte av epostadress och användarnamn

Önskar du byta e-postadress gör du det under ”Min profil”. Klicka på ditt namn när du är inloggad och välj ”Min profil”. Klicka sedan på ”Redigera kontoinformation”. 

Hur raderar jag mitt konto?

Om du önskar radera ditt konto, gör du det under ”Min profil”. Klicka på ditt namn när du är inloggad och väl ”Min profil”. Klicka sedan på ”Redigera kontoinformation”.