Kundservice får ändrade öppettider
Publiceringsdatum
Från och med den 13 januari justerar vi öppettiderna för vår kundservice.
De nya öppettiderna för inkommande telefonsamtal är:
- Måndag – Fredag: 07.00–18.00 (tidigare 06.00–19.00)
- Lördag – Söndag: 10.00–15.00 (tidigare 09.00–17.00)
Bakgrunden till beslutet är att endast en handfull samtal per dag kommer in under de timmar som vi tar bort. Samt att våra digitala alternativ till att själv söka information ständigt utvecklas.
Har du till exempel testat Bussebot ännu? Det är Sörmlandstrafikens digitala medarbetare som snabbt hjälper dig med din fråga 24 timmar om dygnet, 365 dagar om året. Han är inte fullärd ännu men blir bättre för varje dag. Testa gärna själv via länken här (han dyker upp automatiskt som ett chattfönster till höger på sidan där du kan skriva in din fråga)!